Viestintäkanava
Intranet-projekti oli saatu polkaistua mukavasti käyntiin, niiltä osin että kehittämisen työryhmä oli kasassa ja olimme määritelleet projektimme tavoitteen: intrasta tulisi liiketoiminnan ystävä ja se tukisi jatkossa organisaation tavoitteiden toteutumista. Lisäksi sisällössä olisi enemmän vuorovaikutteisuutta; intranet olisi hyvä juuri meille.
Intran kehittämisen konkreettiset askeleet
Syksyn vuosisuunnittelun kiireisin aika meneillään. Jälleen yksi puhelu liiketoiminnasta, kun jo toinen puhelu koputtaa samaan aikaan linjoilla. Vastaan pikaisesti, tietenkin. Pitäähän liiketoiminnan saada paras mahdollinen tuki meiltä. Langan päässä odottaa sama kysymystulva kuin monta vastattua puhelua aikaisemmin: ”mistä ne budjetointiohjeet löytyivätkään? Onko ne lähetetty sähköpostilla, en löydä enää, inbox ihan täynnä. Entä palveluveloitukset? Mistä tiedän paljon ne on? Ja entä aikataulut, milloin pitikään olla valmista?”.