Palvelukanavat

Lok 5
Kirjoittaja: Päivi Patala
6

On vuosi 2014 ja ensimmäinen työpäiväni uudessa työpaikassa myynnin tiimeistä vastaavana esimiehenä. Olen juuri siemaissut jännitystä rentouttavan kupin teetä, kun vastaan ensimmäisen kerran uuteen työpuhelimeen.

- Hei Päivi, esimiehesi Mirja tässä moikka. Miten ensimmäinen työpäiväsi sujuu?
- Hei Mirja, päivä on sujunut oikein mukavasti rennoissa merkeissä. Miten voin olla avuksi?
- Istuisitko tukevasti hetkeksi alas, minulla on sinulle jännittäviä uutisia. Aloitamme tänään    YT-neuvottelut!

Lok 5
Kirjoittaja: Taina Kunelius
6

Kehittämisprojektini tarkoituksena on pohtia Somen toimivuutta asiakaspalvelun kanavana eri tilanteissa ja mitä asiakaspalvelun tulee huomioida viestiessään asiakkaiden kanssa Somessa.  Asiakaspalvelulle sosiaalisessa mediassa viestimiseen tuo oman jännityksensä se tosiasia, että asiakkaalle kirjoitettu viesti on ja pysyy. Vastauksen jakaminen asiakkaiden kesken on helppoa ja näin ollen heikkotasoinen viesti voi aiheuttaa suurta vahinkoa laajasti ja vastaavasti erinomainen vastaus voi tuoda avun usealle asiakkaalle samanaikaisesti.