Verkkokauppa

Lok 4
Kirjoittaja: Sanna Karjalainen
8

Ensimmäisessä blogiartikkelissani mietin, miten saada aikaan henkilökohtaisempaa kohtaamista ja palvelua. Kerroin myös erilaisista keinoista asiakaslojaalisuuden lisäämiseksi. Tässä toisessa kirjoituksessani pohdin verkkokaupan kilpailuetuja

Lok 4
Kirjoittaja: Sanna Karjalainen
8

Verkkokauppa on arkipäivää kuluttajalle niin Suomessa kuin globaalistikin. Kun kuluttajat ja asiakkaat ovat omaksuneet uuden asiakaskäyttäytymisen mallin, verkosta ostamisen, yritykset toisensa jälkeen avaavat verkkokauppojaan palvellakseen paremmin asiakkaitaan.

Mutta onko verkkokauppa, joka toimii lähes itsepalveluperiaatteella, oikeasti hyvää palvelua? Milloin sitä voi kutsua hyväksi? Ja milloin se on epäonnistunut tehtävässään?