Digitaalinen mainonta

Mar 25
Kirjoittaja: KatjaK
1
Some
Mitä sosiaalinen media on vuonna 2017? Mitkä sosiaalisen median kanavat ovat pinnalla juuri nyt? Tässä listaus some-kanavista, joista on todennäköisesti eniten hyötyä yrityksen digitaalista markkinointiviestintää suunniteltaessa.
Lok 8
Kirjoittaja: taru_s
2
Ravintolan digimainoskampanja
Kuinka rakentaa tehokas digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ravintolalle sekä mitata ja analysoida kampanjan tuloksia? Näitä asioita pohdin kehittämistehtävässäni. Erityisesti minua kiinnostaa tulosten mitattavuus.
Jou 12
Kirjoittaja: Kati Murto
2
Sosiaalisen median strategia

Markkinoinnin oppaat ovat jo muutaman vuoden julistaneet digitalisaation ilosanomaa. Heti internetin alkupäivistä alkaen oli selvää, että kaikki tulee muuttumaan, myös markkinointi. Markkinoinnin pitää olla siellä, missä ihmiset ovat. Sen pitää tavoittaa oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Lok 29
Kirjoittaja: Seija Pohjantuuli
3
Tavoitat ihmiset verkosta

Sosiaalisen median markkinointiratkaisut mahdollistavat mainostamisen aloittamisen ja kokeilemisen pienellä budjetilla. Some-mainonnan etuja perinteisiin mainosvälineisiin verrattuna ovat mainonnan tehon reaaliaikainen seuranta sekä mainoksen, mainosbudjetin ja mainosajan helppo muokattavuus kampanjan aikana. 

Lok 5
Kirjoittaja: Jaana Komscha-Härkönen
3

Muistatteko televisiomainoksen, jossa hoettiin ”Kel, kel, kel, keltaiset sivut” ja mainostettiin niitä paksuja keltaisia opuksia, joista löytyivät ”kaikki” palvelut ennen digivallankumousta? Itse muistan tämän hyvin. Miten aika onkaan siitä kehittynyt! Oman lapseni sukupolvi ei tule moisesta edes tietämään, jollei nyt sitten historiankirjoista lue, mitä nämä ihmeelliset keltaiset sivut sisälsivät.