Johtamisviestinnän opintojaksolla työstämme toimitusjohtajan blogia pitäville tai sellaista suunnitteleville yrityksille käytännönläheistä työkalupakkia. Projekti aloitettiin helmikuun alussa ja valmista sisällöntuotannon osalta pitäisi olla toukokuussa ennen Suvivirren laulua. Työkalupakin editointi ja ”paketointi” jatkuu mainostoimistossa koko kesän.
Case-yritykset - kuka uskaltautui mukaan?
Toimitusjohtajan blogi

Hei, tämähän saadaan maaliin!
Kurssi alkaa lähestyä loppua, samoin kuin “Boss, just blog it!” –projektikin.
Toukokuun puolivälissä oli viimeiset dead linet eri tiimien lopputuotoksille ja näyttäisi siltä, että aikatauluissa on pysytty hyvin. Voimme siis olla ylpeitä siitä, että saimme homman maaliin ja tuotos näyttää hyvältä. Varsinainen tulikoe toki blogi-työkalulle on vasta tulossa, joten myöhemmin mitataan se, mistä puusta ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opiskelija on veistetty.
Työkalupakki saa visuaalisen muotonsa

Toimitusjohtajan blogin työkalupakin kehittely jatkui kurssin toisessa workshopissa sopivasti juuri vapun alla. Edellisen workshopin jälkeen oli käynyt ilmi, että alun perin tälle blogille suunniteltu nimi oli jo toisaalla käytössä, joten nimi vaihtui uuteen - sanoisimmeko jopa parempaan! Boss, just blog it!