Markkinointiviestintä

Jou 17
Kirjoittaja: KatjaK
0
Success *go get it*
Aiemmassa kirjoituksessani käsittelin sosiaalisen median kanavia, joista on todennäköisesti eniten hyötyä yrityksen digitaalista markkinointiviestintää suunniteltaessa. Kuinka tehokas suunnitelma sitten toteutetaan? Mitä kuuluu hyvään sosiaalisen median strategiaan?
Mar 21
Kirjoittaja: Atso S
4
This is fine.
Yhä harvempi lapsi kastetaan evankelisluterilaiseen kirkkoon. Seurakuntien talousnäkymät synkistyvät vuosi vuodelta. Onko nettivideo ratkaisu tähänkin ongelmaan?
Mar 13
Kirjoittaja: Marjut M.
2
Pirkka Parhaat tapakset
K-ryhmän yhteisessä ammattitapahtumassa K-Team Päivillä tehtiin viime lauantaina 4.11. jälleen uusi osallistujaennätys: K-ryhmäläisiä ja yhteistyökumppaneita oli saman katon alla Helsingin Messukeskuksessa yli 6 400.
Jou 12
Kirjoittaja: OP
0
Yritysblogi

Teknologian kehittyessä yritykset joutuvat muuttamaan omia markkinointiin liittyviä toiminta- ja lähestymistapoja. Uudet teknologiat tarjoavat yrityksille uusia tapoja hakea asiakkaita ja kontakteja yritysten kohderyhmiin. 

Virtuaalimaailmassa on tällä hetkellä ylituotantoa erilaisista tiedoista. Usein yritysten sivuilta löytyy paljon ”tylsiä” tekstejä, joita monilla ei ole edes halukkuutta avata tai lukea. Yksi tapa toimittaa potentiaalisille asiakkaille eläviä ja tuoreita tietoja omasta bisneksestä on luoda netissä yritysblogia.

Jou 8
Kirjoittaja: Pauliina Pajunen
2
Snapchat

Pikaviestinpalvelu Snapchat on yleistynyt etenkin nuorten keskuudessa. Sovelluksen ensimmäinen versio lanseerattiin jo vuonna 2011, mutta Suomessa käyttö on yleistynyt vuodesta 2014 lähtien. Snapchatin avulla on mahdollista välittää kuvia ja videoita. Palvelu tarjoaa myös valmista kiinnostavaa sisältöä, kuten live-esityksiä, urheilua ja musiikkia.

Kenelle snäpätä?