Brändin rakentaminen

Mar 16
Kirjoittaja: Taina L
2
kuva
Kaikilla on henkilöbrändi, niin työ- kuin yksityiselämässä. Mutta kuinka erottaa ne toisistaan? Työ- ja henkilökohtaiselle brändille tulisi olla omat kanavansa.
Mar 29
Kirjoittaja: Teppo H
2
TEILTÄ MEILLE

TEILTÄ MEILLE -KOHTI VUOROVAIKUTUSTA

 

30.11.2017 KLO 11.00

Vanhoillisen alan on uusiuduttava

Asiakaskeskeisyydestä ja palvelusta puhutaan aina. Millainen kuva asfalttifirmasta kuluttajalle tulee, millainen brändi puhuttelee ihmistä. Millä lailla haluamme olla digitaalisessa viestinnässä mukana.

Mar 13
Kirjoittaja: Marjut M.
2
Pirkka Parhaat tapakset
K-ryhmän yhteisessä ammattitapahtumassa K-Team Päivillä tehtiin viime lauantaina 4.11. jälleen uusi osallistujaennätys: K-ryhmäläisiä ja yhteistyökumppaneita oli saman katon alla Helsingin Messukeskuksessa yli 6 400.
Jou 12
Kirjoittaja: Kati Murto
2
Sosiaalisen median strategia

Markkinoinnin oppaat ovat jo muutaman vuoden julistaneet digitalisaation ilosanomaa. Heti internetin alkupäivistä alkaen oli selvää, että kaikki tulee muuttumaan, myös markkinointi. Markkinoinnin pitää olla siellä, missä ihmiset ovat. Sen pitää tavoittaa oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Mar 13
Kirjoittaja: Heidi Kilpiä
3
Sosiaalinen media on jakamisen iloa ja vuorovaikutteista toimintaa.

Mistä on juhlava kakku tehty? Sokerista, kirsikoista, makoisista mansikoista. Näistä on juhlava kakku tehty. Niinpä. Arkiseen aherrukseen etsitään ilonaiheita ja valon pilkahduksia vaikkapa leivontablogeista. Ohje, joka ennen löytyi mummon keittokirjasta, on nyt helposti katsottavissa netistä. Usein blogissa, jota seurataan, tai facebookissa kaverin jakamana. Kuva työvaiheista ja lopputuloksesta tietysti postataan Instaan ja twitterissä voi keskustella vaikkapa leipomisen vaikutuksista stressin lievitykseen ja kaiken tämän laajemmasta yhteiskunnallisesta merkityksestä.