Facebook
Myyntipäällikön työssäni soittelin päivät pitkät uusille asiakkaille ja yritin kertoa heille yritykseni palveluista. Ei heitä useinkaan kiinnostanut, koska palveluni olivat vieraita ja heillä oli kiireitä. Digiviestinnän kurssilla päätin tutustua keinoihin, joilla uusia asiakkaita saataisiin houkuteltua yrityksen asiakkaiksi.
Kotisivut kuntoon hakukoneoptimoinnilla
Opinnäytetyön tiedonhakuprosessin voi suunnitella niin kuin minkä tahansa prosessin tai projektin, mutta tiedonhaun avautuva maailma on jotain muuta kuin kuvittelin. Törmäsin erilaiseen maailmaan aivan kuin Liisa ihmemaahan ja kutistuin olemattoman pieneksi kuten tarinan Liisakin. Välillä olen tuntenut itseni matkalla pieneksi olennoksi ja välillä suureksi onnistujaksi.
Perinteille ei kunnian kukko laula
Perinteinen printtimarkkinointi on ja elää vielä vahvasti kuntapuolella. Paperiuskovaisuus on voimissaan. Kuvitellaan, että voidaan toimia, kuten aina ennenkin on toimittu. Tehdään sisältöjä ja markkinointiviestejä erilaisiin fyysisiin julkaisuihin ymmärtämättä sitä, että yhä suurempi osa kohderyhmästä elää bittiavaruudessa. Digitaalisuutta emme enää pääse pakoon, muodossa tai toisessa se on ja pysyy; kanavat, sovellukset ja kohtaamispisteet kehittyvät ja muuttuvat, mutta paluuta vanhaan ei enää ole.