Sosiaalisen median hyödyntäminen

Mar 27
Kirjoittaja: SusannaS
1
Työntekijälähettilyys työyhteisön työvälineenä
Olen syksyn aikana laatinut työntekijälähettilyyden toimintasuunnitelmaa sosiaalisen median kanavissa toimimiseen suunnittelutoimisto Pentagon Designille. Kyseessä on muotoilualan asiantuntijaorganisaatio, jossa asiantuntijat toimivat konseptien kehittämisen, muotoilun, tilasuunnittelun tai graafisen suunnittelun asiantuntijatehtävissä.
Mar 19
Kirjoittaja: Milla K
1
puhelin, ipad, palikat
Some-maailmaan tottumaton päätti rohkaistua ja lähti leikkiin mukaan! Mitä some opetti ja mikä jäi mietityttämään?
Jou 23
Kirjoittaja: Noora R
0
LinkedIn

Huomasin työnhakuprojektini aikana, miten tärkeä väline LinkedInistä on työhaussa tullut. LinkedIniä pidetään nykyään henkilökohtaisena CV:nä. Vaikka perustin profiilin LinkedIniin vuosia sitten, en ole sitä aktiivisesti käyttänyt. Olen käynyt siellä lähinnä laajentamassa verkostoani ja jättänyt oman profiilini tiedot täysin päivittämättä.

Mar 25
Kirjoittaja: Noora R
3
Työnhaku

”Hei! Olen 33-vuotias rahoitusalalla työskentelevä tradenomi, ja todella kiinnostunut rahoitusasiantuntijan työpaikasta yrityksessänne.”  Äh, kuulostaapa tylsältä. Ei noin. Jos haluan löytää uuden kiinnostavan työpaikan, nyt olisi oikea hetki tehdä muutoksia. Täytyy erottautua muista työnhakijoista.

Lok 29
Kirjoittaja: Seija Pohjantuuli
3
Tavoitat ihmiset verkosta

Sosiaalisen median markkinointiratkaisut mahdollistavat mainostamisen aloittamisen ja kokeilemisen pienellä budjetilla. Some-mainonnan etuja perinteisiin mainosvälineisiin verrattuna ovat mainonnan tehon reaaliaikainen seuranta sekä mainoksen, mainosbudjetin ja mainosajan helppo muokattavuus kampanjan aikana.