Kaikilla on henkilöbrändi, niin työ- kuin yksityiselämässä. Mutta kuinka erottaa ne toisistaan? Työ- ja henkilökohtaiselle brändille tulisi olla omat kanavansa.
LinkedIn
Mar 12
Kirjoittaja: Juho O.
2

Verkkoyhteisöpalvelu LinkedInin mukaan 80 % ihmisistä työllistyy tuntemiensa ihmisten kautta. Luku on kova ja ehkä siinä on hieman ”jenkki-lisää”, mutta kun suomalainen rekrysivusto Monster kertoo samanaikaisesti, että jopa noin 70–80 % työpaikoista menee piilotyönhaun kautta, on pakko tunnustaa, että verkostoitumisessa on voimaa.
Lok 30
Kirjoittaja: VilhelmiinaR
2

Kuinka lisätä yrityksen tunnettuutta ja tuoda kasvuvaiheessa olevaa organisaatiota paremmin esille? Kyse on pitkälti yhteistyön lisäämisestä sekä aktiivisemmasta vuoropuhelusta sidosryhmien kanssa, mutta myös yrityksen näkyvyyden ja sitä kautta tietämyksen kasvattamisesta viestinnän ja markkinoinnin eri keinoin.
Jou 5
Kirjoittaja: PäiviK
2

Siinäpä se. Koen olevani valovuosien päässä omalta mukavuusalueeltani, kun tehtävänä on oman osaamisen ja ammatillisten taitojeni oma-aloitteinen esilletuominen.
Mar 28
Kirjoittaja: Satu K
1

Suunnitelmani sisältömarkkinoinnin hyödyntämisestä on otettu yrityksessämme hyvin vastaan. Olen ilokseni saanut huomata, että etenkin sosiaalisen median yhteys hyvien sisältöjen jakamiseen on kiinnostanut sekä asiantuntijoita että johtoryhmää.