Asiakasviestintää Facebookissa

Lok 10
Kirjoittaja: Marika Viherlaiho
1
Tältä näyttää pika-artikkeli kännykän ruudulla.

Sisä- tai pika-artikkeli eli Facebook Instant Article on uusi tapa julkaista sisältöä Facebookissa. Pika-artikkeli näyttää aivan taitetulta printtilehden artikkelilta, mutta se julkaistaan kännykän ruudulla. Sisäartikkeleiden vahvuus onkin niiden nopea latautuvuus kännykän ruudulle. 

Lok 5
Kirjoittaja: Maarit Kriz
4

Mikä on lempipaikkasi? Oma salainen paikka, jota silmät suljettuasi tavoittelet? Se paikka maailmassa, jossa olet onnellinen? Kenties lumipeitteiset vuorenhuiput Alpeilla, joita ihailet viltin alta auringon lämmittämältä terassilta. Palmujen katveessa oleva aurinkoranta, jossa lempikirjasi on kasvojesi suojana, kun ihailet turkoosina kimaltavaa merta. Laiturilta avautuva tyyni järvimaisema, jossa tuoksuu lämmitteillä oleva puusauna vai kenties oma sohva?

Lok 5
Kirjoittaja: Katja Hallikainen
3

Kaikilla itseään kunnioittavilla yrityksillä on Facebook-sivut, eikö vain? Tähän me havahduimme mieheni kanssa noin vuosi sitten ja avasimme yksissä tuumin rakennusliikkeellemme Welldone Building Company Oy:lle Facebook-sivut. Valitettavasti alkuihastuksen laannuttua sivujen päivittäminen jäi muiden kiinnostuksen kohteiden jalkoihin. Nyt päätimme lämmittää suhteemme Facebookiin uudelleen ja tutustua tarkemmin sen tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Lok 5
Kirjoittaja: Minna Stupple
11

Projektini tavoitteena oli Facebook-sivujen lanseeraus Temolan Viinitilalle. Temolan Viinitila on perheyritys Puumalan Niinisaaressa. Viinitila on avoinna alueen matkailijoille kesä – elokuussa ja tilalla vierailee vuosittain noin 3000 asiakasta. Toimintaa pyörittää yrittäjäpariskunta.

Lok 4
Kirjoittaja: Tiina Svahn
8

Teen päättötyökseni terveydenhoitoalalla toimivalle yritykselle sosiaalisen median markkinointiviestintästrategian. Itse kirjoitustyö on vielä aloittamatta, olen kypsytellyt aihetta viimeiset puolitoista vuotta - tiedättehän, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Nyt kun vihdoinkin olisi aika aloittaa itse kirjoitustyö, olen alkanut kyseenalaistamaan motiivejani; onko oikeasti kyse yrityksen tarpeesta vai vain omasta kiinnostuksestani aihetta kohtaan? Ja onko sillä edes väliä? Eikö jokaisen yrityksen tänä päivänä pitäisi olla mukana sosiaalisessa mediassa?