Kahden eri sosiaalisen median kanavan käyttäjinä huomasimme kuitenkin pikkuhiljaa olevamme hukassa siinä, miten näitä kanavia tulisi hyödyntää organisaation viestinnässä.
Vuorovaikutus
Jou 3
Kirjoittaja: Marianna
3

Mar 28
Kirjoittaja: Minna M
1

Lähdin kehittämään työyhteisömme sosiaalisen median käyttöä tavoitteena luoda yhteys asiakkaisiin somesillan avulla. Sosiaalista mediaa on meillä käytetty lähinnä yksisuuntaisena markkinointikanavana ja sen mahdollistama vuorovaikutteisuus on jäänyt hyödyntämättä. Miksei suhteellisen suuressa yrityksessä ole panostettu sosiaalisen median tarjoamiin mahdollisuuksiin?
Kaiken takana on pelko
Mar 27
Kirjoittaja: Hanna P
0

Verkossa asiakaskokemus rakentuu pienistä asioista. Joka ikinen teko vaikuttaa asiakkaan mielikuviin. Miten siis organisaatiot ovat läsnä verkon keskusteluissa? Piilossa logon takana vai keskustellen ihminen ihmiselle?
Lok 22
Kirjoittaja: Krista P
2

Selkeä, ymmärrettävä ja innostava teksti, joka koukuttaa lukijansa, on tavoite johon viestinnässä pyritään. Valitettavan helposti viesti hukkuu sanahelinään, josta on vaikea löytää asian ydintä. Haastetta riittää yksittäiselle kirjoittajalle, mutta mitä tapahtuu kun kirjoittajia on useita, jokainen omaan kieleensä uppoutunut?
Lok 20
Kirjoittaja: Teemu
3

Asuntovuokrauksessa vallitsee tilanne, jossa vuokranantajat valitsevat vuokralaisensa. Vuokranantajat eivät ole juurikaan kehittäneet selkeitä ja vuokralaiselle lisäarvoa tuottavia kilpailuetuja. Asiakaslähtöisyys on jäänyt taka-alalle.