Some

Mar 21
Kirjoittaja: Viivi R.
2
Omituisten esineiden kokoelmaa
Olen töissä valtion virastossa ja meillä virkamiehillä on tylsien tyyppien maine. Tylsät tyypit istuvat tylsässä virastossa pyöritellen tylsiä byrokraattisia papereita päivät pitkät, yrittäen tehdä kunnon kansalaisten elämästä mahdollisimman hankalaa.
Mar 16
Kirjoittaja: Taina L
2
kuva
Kaikilla on henkilöbrändi, niin työ- kuin yksityiselämässä. Mutta kuinka erottaa ne toisistaan? Työ- ja henkilökohtaiselle brändille tulisi olla omat kanavansa.
Mar 4
Kirjoittaja: HannaKoo
3
Lokki-veistos Tennispalatsin katolla
Onko sinunkin firmasi Instagram-päivitysten punainen lanka hukassa? Unohtuivatko päivitykset taas muutamaksi kuukaudeksi? Ja mitä ihmettä ovat nämä pienet ympyrät täällä tilin yläreunassa? 
Lok 30
Kirjoittaja: smtak
2
Created by Jigsawstocker, Freepik.com 1 <a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/business">Business image created by Jigsawstocker - Freepik.com</a>

Yrityksen sisäinen viestintä tuntuu yksinkertaiselta asialta, mutta varsinkin suuremmissa yrityksissä tiedon jakaminen on osoittautunut lähes mahdottomaksi tehtäväksi. Viestintään panostaminen toisi organisaatioille paljon hyötyjä, tästä esimerkkinä yrityksen ja yksilön tarkoitus – miksi olemme töissä täällä, miksi teemme mitä teemme.

Lok 30
Kirjoittaja: VilhelmiinaR
2
Maine ja tunnettuus
Kuinka lisätä yrityksen tunnettuutta ja tuoda kasvuvaiheessa olevaa organisaatiota paremmin esille? Kyse on pitkälti yhteistyön lisäämisestä sekä aktiivisemmasta vuoropuhelusta sidosryhmien kanssa, mutta myös yrityksen näkyvyyden ja sitä kautta tietämyksen kasvattamisesta viestinnän ja markkinoinnin eri keinoin.