Asiakaslähtöisyys ja vuorovaikutteisuus digikanavissa

Vaikka asiakaslähtöisyyden ja vuorovaikutuksen tärkeys ymmärretään jo laajasti, silti edelleen usein organisaatioiden sisältöjen suunnittelu digitaalisiin kanaviin lähtee helposti organisaation näkökulmasta. Projektissani tutkin, miten asiakaslähtöisyyden voisi yhdistää organisaation näkökulmaan, ja millaiset sisällöt ovat työpaikkani asiakkaiden näkökulmasta kiinnostavia ja hyödyllisiä. Entä miten voisimme lisätä vuorovaikutusta heidän kanssaan?

Projektini tavoitteet:

  • Sisältösuunnittelun tueksi tietoa asiakkaiden mielenkiinnon kohteista ja ongelmista.
  • Sisältökalenteriin aikataulutetaan aiempaa enemmän sisältöjä, jotka ovat asiakkaalle merkityksellisiä ja hyödyllisiä.
  • Asiakaslähtöisten sisältöjen ja elementtien tuominen verkkopalveluun.
  • Vuorovaikutuksen lisääntyminen mm. sosiaalisen median kanavissa.

Projektiin liittyvät blogitekstit