#some

Jou 10
Kirjoittaja: MaaritE
0
Kohderyhmä
Olemme aloittaneet yrityksemme rekrytointiviestinnän kehittämisen. Tarkoituksena on lisätä sekä somen käyttöä että sen suunnitelmallisuutta. Ensisijainen tavoitteemme on kohdistaa ilmoittelu oikeiden osaajien saataville.
Mar 22
Kirjoittaja: Sanna J
2
Miten sosiaalinen media muuttaa perinteistä lähetysvirtaradiota?

Kun vuosituhannen alkupuolella aloittelin radiouraani edustamassani mediatalossa, ihmettelin kahvihetkien kestoaihetta: kokeneemmat kollegat valittelivat sitä, kun kaiken joutuu nykyään tekemään itse.

Mar 19
Kirjoittaja: Milla K
1
puhelin, ipad, palikat
Some-maailmaan tottumaton päätti rohkaistua ja lähti leikkiin mukaan! Mitä some opetti ja mikä jäi mietityttämään?
Mar 16
Kirjoittaja: Monika Birkle
3
Customer journey map

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa kaikesta suunnittelusta ja valmistelusta huolimatta asiat vaan ikään kuin alkavat virrata omia uomiaan? On mahdollista luoda suunnitelmia ja muodostaa kuvan siitä, miten asiat olisi optimaalista hoitaa, vain huomatakseen, ettei niillä ollutkaan juuri mitään merkitystä. Seurauksena voi olla täysi katastrofi tai kuten omalla kohdallani - onnekas sattuma.

Mar 15
Kirjoittaja: Pia H
4
LinkedIn targeting
Mitä tapahtuu, kun markkinointibudjetista siirretään rahaa LinkedIn-mainoskampanjaan? Menevätkö rahat markkinointihumpan kulueräksi vai saako niillä jotain konkreettista aikaiseksi? Otetaan selvää!