Oman kehityshankkeeni tavoite on ohjata ja opastaa omat asiakkaani ko. viranomaistoimintaa käsittelevän tiedon lähteille työyhteisöni sähköisiin palveluihin. Toteuttamani viranomaistoimi on usein hyvin ainutkertainen, jonka aikana on mahdollisuus myös yksilölliseen neuvontaan. Kirjallinen ohjaus tarjolla oleviin sähköisiin palveluihin annettaisiin samassa sähköpostiviestissä, jolla ko. viranomaistoimi ylipäätään varmennetaan. Yksilöllinen ohjaus on työnantajani strategian mukaista edesauttaen työnantajani maineen ja arvostuksen kohentamisessa.
Ohjaavan sähköpostiviestin avulla tavoittelen hyötyä sekä virkamiehelle että asiakkaalle
- viranomaistoimen merkityksen, oikeuksien ja velvollisuuksien avaaminen asiakkaille
- virkamiehen tietoisuuden päivittäminen työnantajan sähköisistä palveluista
- virkamiesten viestintäkäytäntöjen yhtenäistäminen.